Tuesday, November 2, 2010

b'kawan dengan saya memang TENSI

Siapa kawan dengan saya memang pasti akan melalui saat tensi yang amat sangat atas tahap keannoyingan saya.Orang yang paling arif tentang ini pastilah  teman sebilik iaitu Tengku Norfadilah. Dia selalu bilang "ika ko nih pelik-pelik la" sambil gelak sebab baru lepas dikenakan. Bahaha dyla do you miss me and the laughters I brought into your life (-_-").

Dahlah saya selalu bercakap non-stop benda-benda tak relevan, memang nak kena. mencari bahan-bahan percakapan yang tidak masuk akal. ketawa besar, cakap main lepas dan ekot suka. smpai orang ckp ika..plezzz control yourself ! ok baik :) perkara yang paling saya suka lakukan ialah bangun tido terus capai handphone pergi ke balconi dan amek gambar sendiri dengan perasaan yang syokk sendiri lalu diuploadkan ke dalam facebook. seterusnya, seorang yang kuat makan makan makan. penggunaan ayat yang biasa saya gunakan seharian "adoiii lapanyaaaa... adoiii malasnyaaa.... hmm " .

Jadi setinggi-tinggi penghargaan saya berikan kepada budak rumah A-16-2-7 kerana byk sabar dalam melayan kerenah saya ok !