Tuesday, March 9, 2010

back to basics



  Assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh. Salam muhibbah, salam satu Malaysia. hehe mood baru nie! bangun awal pagi dan memulakan  kewajipan sbg seorang islam dan seterusnya bancuh milo dengan segelas cawan lalu memulakan rutin harian. Berdiri di luar rumah sambil menghirup udara segar. Wahh segar ke? hehe. Bukak tv tgk Malaysia Hari Ini tak pun Selamat Pagi Malaysia byk pengetahuan yg dapat kite peroleh. huhuhu bagus juga kalau setiap hari mcm nie kan, badan pun sihat, otak pun cergas! ohh Yeah :) sementara duduk di rumah tanpa melakukan sebarang tugas baik aku melakukan kerja-kerja yang berfaedahkan. kat sini aku nak kongsikan beberapa perkara yg aku minati. Aku suka benda yang cantik! Aku minat SENI. aku minat untuk melukis, aku minat untuk mewarna, aku minat untuk melakar, aku minat juga untuk menconteng. Pantang saje melihat kertas kosong yg berwarna putih cepat saje tangan nie mencapai sebatang pen lalu menconteng ape shj yg aku mahu hahah tak kesahlahkan kalau buku-buku aku dari tadika sampai menengah penuh dgn corak-corak abstrak! hahaha cantik disitu :P yer aku mmg minat seni. Aku suka melihat lukisan yang sudah di frame kan. cantiknya..setiap lukisan yg dihasilkan mempunyai nilai dan maksud yg tersendiri. Aku kagum! tapi blm sempat lagi untuk aku pergi ke galeri. ohh oneday maybe!  I wish :) with my prince charming :)) boleh kan kan b??hehehe. Opps da melalut sampai ke situ pula.  Ok mulai hari ini aku akan kembali seperti aku yang biasanya. Memulakan kerja seni aku :) sememangnye SENI ADALAH SEBAHAGIAN DALAM HIDUP aku. tanpa dia aku tidak sekreatif skg. itulah aku yang penuh dgn seni, penuh dgn imagination.

LOVE, ika.