Monday, March 15, 2010

today is s.u.c.k!

   Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!! nak jerit boleh??tekanan gila hari ni!! :( uhh mane tak nya, penat semalam tak habis lagi, badan letih, tak cukup tidur, sakit kepala, perut lapar, dengan tak mandinya hehe. lemah je rasa, tambahan pula aku dok mengonline je mne tak lemah badan tu. faktor-faktor itu tadi telah menyebabkan aku menjadi lalai. aku lupa untuk menunaikan solat :( ergghhh rasa tak tenang! sangat teruk aku hari ini! :( maafkan hamba-mu ini ya Allah.

  ehhhhh tak boleh jadi nie, klo dimanjakan badan nie, memang tak dapat apa la kan. Sebelah petang, aku gagahkan diri aku nie juga untuk bangun mandi! yuhuuu finally berjaya jga! :) siap mandi, solat, makan baru segar bugar! hehehe.

kesimpulannya, jangan jadi macam aku malas nak mandi. akhirnya badan yang binasa! 



LOVE, ika.