Wednesday, March 10, 2010

thanks to God

  Thanks to God for everythings. alhamdullilah. Tiada apa-apa berlaku kat DIA. mlm yang membuat aku tak tido,
berfikir tntg DIA. hati aku berdebar-debar memikirkan tntg DIA. sesungguhnya apa yang terdetik didalam hati aku mengatakan ada sesuatu yang buruk terjadi adalah sama sekali BETUL. aku mesej DIA xreply, aku call DIA tak pick up. ya Allah mulalah fikiran tue pikir yang bukan-bukan. ish ish meracau jela dengan hati yang tak sedap, resah gelisah! aku memang tak boleh lelapkan mata selagi tak dengar suara DIA, selagi tak bercakap dengan DIA. memang sudah menjadi kebiasaan aku mesti dengan DIA. ya Allah apa yang sudah terjadi? finally, dlm pukul 7 cmto, im wake up to solat tgk call and mesej masuk drpd DIA. time tue persoalan aku telah pun dijawab. aku menggigil, aku nak menangis, aku risau sangat :( alhamdullilah everthings is okay! DIA telah jelaskan segala-segalanya. perasaan aku yang tadi telah kembali normal. aku mula tersenyum. dan beberapa kali aku katakan pada DIA syukur alhamdullilah tiada apa-apa berlaku kat awak.. :) and now, aku just give supporter to HIM, for what? untuk pulihkan semangat DIA balik :) umm mungkin DIA dalam ketakutan dan masih tekejut. itulah MALAM YANG PENUH DGN DRAMA.

LOVE, ika.